2012. júl 18.

Gyakorlati tanácsok a sikeres élethez 13.

írta: Élet - GyIK
Gyakorlati tanácsok a sikeres élethez 13.

A CSODATÉVŐ ÖNNEVELŐ GYAKORLATOK


- "Hiszek önmagamban."

- "Az egészségem napról napra jobb lesz."

- "Minden belső szervem kitűnően működik."

- "Jó egészségnek örvendek, mert boldog vagyok, mert szeretem az életet, mert mindig fel tudok fedezni új, csodálatos tennivalókat. Tudom, hogy a jövő a legjobbakat tartogatja számomra."

- "Csak jó minőségű táplálékot veszek magamhoz, mind a testembe, mind a lelkembe."

- "Céljaim elérése érdekében gyakorlatokat végzek rendszeresen, kiegyensúlyozottan."

- "Pozitív munkákat olvasok minden este és minden nap, valami olyat hallgatok, ami hasznos és gazdagító számomra."

- "Kerülöm a negatív beállítottságú embereket és a média negatív hatását. Ha valaki negatív gondolataival akar elárasztani, akkor azt visszautasítom."

- "Soha nem pazarlom az időmet negatív emberekre."

- "Képes vagyok megcsinálni."

- "Többre értékelem saját véleményemet és jövőmet annál, semhogy érdektelen dolgok bizonyítására pazaroljam energiámat. Erre nincs szükségem."

- "Tettrekész vagyok, vannak erőforrásaim, nyerni fogok."

- "Minden körülmények között nyugodt maradok."

- "Az indulatoknak nincs felettem hatalmuk, kordában tartom őket."

- "Nem halmozom a feszültségeket."

- "Ahelyett, hogy megpróbálom a dühöt és a stresszt magamban hoszzú ideig ébren tartani, gyakorlom, hogy hogyan szabaduljak meg tőlük."

- "Minden bennem rejlő erőforrást felhasználok. A fontos dolgokhoz mozgásba hozom és használom az eszem."

- "Vannak ötleteim, sok ötletem van, mivel pontosan tudom, hogy mit akarok és szünet nélkül adatokat raktározok el a tudatalattimban, hogy megvalósítsam az ötleteimet."

- "Mindig odajutok, ahová akarok, mert tervszerűen beosztom az óráimat, napjaimat, az éveket, az egész életemet."

- "Az életem megtervezését soha nem fejezem be, mert mindig találok új módokat életem javítására, valamint új dolgokat tanulok meg."

- "Mindig egészségesen és jól alszom, kellőképpen kipihenem magam, a számomra elégséges néhány óra alatt. Amikor felébredek, mindig formában vagyok. Kiugrom az ágyból és azonnal elkezdem végrehajtani azokat a jó dolgokat, amelyekhez a nap minden részét aktívan kihasználom."

- "Elfogadom a lapokat, amiket az élet kiosztott nekem, és úgy játszom velük, hogy a lehető legnagyobb nyereségre tegyek szert. Az olyan dolgok, amelyeket nem tudok befolyásolni, nem késztetnek tétlenségre, mert azokra a nagy dolgokra gondolok, amelyeket ma megvalósítok és a még nagyobb dolgokra, amelyeket holnap végzek el."

- "Értékes tulajdonságom, hogy eléggé hatékony vagyok a kevésbé kitartó emberek visszautasításában, az akadékosok elhárításában."

- "Lelkiismeretesen felkészülök minden fontos tevékenységre."

- "Alvás közben találom meg a legjobb megoldásokat. Ezt úgy érem el, hogy leírva meghatározom a problémáimat, és hagyom, hogy a tudatalattim megtalálja a megoldást. Ez azért sikerül mindig, mert türelmes vagyok és képes a lazításra."

- "Megérdemlem, hogy az élet minden területén sikert érjek el."

- "Gyakran nyerek mert jól felkészülök az esetleges kihívás megválaszolására."

- "A mai kérdésekkel foglalkozom, de nem feledkezem meg a holnap tennivalóiról sem. Felmérem az előttem álló feladatokat, felszámolom a felesleges időpocsékolást."

- "Mindig kevesebbet költök, mint amennyit keresek. Mindig felkészülve várom az eljövendő napokat."

- "Megértettem, hogy az élet attól függ, hogy milyen módon használom fel az időmet."

- "Nem pazarlom az időmet, gondosan és ésszel használom fel."

- "Mindig készen állok arra, hogy a legjobb módon használjam fel az időmet."

- "Védekezem az olyan emberekkel szemben, akik elvesztegetik az idejüket."

- "Időt fordítok az előrelátásra és a megelőzésre."

- "Jó a lelkiismeretem, mert mindig a lehető legjobban használom ki a múló időt."

- "Terveket készítek az időkihasználásra, hogy minőségileg gazdagítsam az életem."

- "Tudok uralkodni magamon. Soha nem hagyom, más irányítsa az életemet. Kerülöm a média káros hatásait."

- "Már az első alkalomra mindent megcsinálok rendesen."

- "Jól szervezett vagyok, mivel megtervezem a napjaimat és követem is ezeket a terveket."

- "Felelős vagyok azért, ami velem történik az életben."

- "Rendszeresen edzem magam, szuper formában vagyok."

- "Szeretem edzeni magam. Sportoláskor jól érzem magam."

- "A sport és a fizikai edzettség tekintetében pontos céljaim vannak. Fizikai edzést végzek, hogy kellő energiám legyen, hogy javítsam az egészségem, hogy jobban aludjak és hosszabb legyen az életem. Kerülöm a stresszt, így egészségesebb is vagyok.  Képes vagyok gyorsítani a ritmust, de figyelek a szervezetem jelzéseire."

- "Mindig mértékkel eszem, iszom."

- "Alkalmat teremtek arra, hogy növeljem fizikai teljesítőképességemet, rendszeresen, józanul."

- "Nagy figyelmet fordítok a szervezetemre."

- "Soha nem hagyom, hogy negatív gondolatok árasszanak el."

- "Mindig világosan meghatározott céljaim vannak."

- "Keményem dolgozom a munka és az eredmény kedvéért is, nem csak a keresett pénzért."

- "Kiváló névmemóriám van. Egy frissen megismert személy nevét az első hallásra, azonnal megjegyzem. Magamban többször ismétlem a vele való beszélgetés alatt, később jegyzeteket készítek és időnként elolvasom őket, hogy felfrissítsem az emlékezetemet az illetőről."

- "Mindennek rögtön a jó oldalát látom meg, hiszen ilyen vagyok."

- "Tudom, hogy a nevetés majdnem olyan fontos a szervezetemnek, mint az alvás vagy az étel."

- "Nagyon jó humorérzékem van, napról napra fejlesztem."

- "Mindig van időm, hogy élvezzem egy rózsa illatát, egy naplemente szépségét és az élet szebb oldalát veszem észre."

- "Számomra nem léteznek problémák. Minden feladatot jó alkalomnak tartok, hogy tehetségemet és kezdeményező képességemet kamatoztassam.
"

- "Soha nem hagyom el magam, ha félek vagy stresszes állapotban vagyok."

- "szeretek hatni, szeretek tevékenykedni, szeretek alkotni. Ezt a három dolgot mindig tartalmasan, vidáman és sikeresen végzem."

- "Szerencsém van, jó dolgok történnek velem."

- "Jó természetem van."

- "Szuper formában tartom magam."

- "Nem félek a kudarctól, mert abból is lehet tanulni."

- "Tisztelettel meghallgatom mások véleményét és figyelembe is veszem azokat, de hiszek a saját véleményemben és én magam döntök."

- "Tökéletesen meg vagyok róla győződve, hogy minden célomat el fogom érni."

- "Azért kívánom olyan nagy lendülettel elérni céljaimat, mert mindig foglalkoztat, folyamatosan erre gondolok."

- "Naponta háromszor nagyon élénken magam elé képzelem, hogy már elértem minden célomat."

- "Fegyelmezem gondolataimat."

- "Nem hagyom, hogy a negatív gondolatok elárasszák az elmémet."

- "Fegyelmezem a gondolataimat, a szervezetemet és a tevékenységemet."

- "Öntudatos vagyok. Ha elkötelezettséget vállalok, ha megígérek valamit akár magamnak, akár másnak, betartom azokat."

- "Büszke vagyok eredményeimre és büszke vagyok az akaraterőmre, amellyel véghez viszem tennivalóimat."

 


Forrás: Hogyan vonzom a szerencsét, Hogyan vonzom a pénzt, International Fortune Center - Budapest, 1991.

 

Szólj hozzá

Sikeres élet titka