2012. júl 24.

Próféciák pálmalevélen

írta: Élet - GyIK
Próféciák pálmalevélen

A legenda szerint az indiai Bangarlorban több ezer évvel ezelőtt a bölcsek pálmalevelekre jegyezték le az isteni üzeneteket. Mindenki bepillantást nyerhet saját sorsába, illetve pálmalevelébe.

 

Napjainkban Bangalor India egyik technológiai és kulturális központja. Kozmopolita hangulat jellemzi a várost, amelynek jelentése: kertek városa. Bangalor India déli részén helyezkedik el. A városban éppúgy, mint Indiában mindenhol, megtalálható az elképesztő szegénység, de ugyanakkor a hihetetlen spirituális gazdagság is. Bangalorban rengeteg park és fa van, ahogy neve jelentése is mutatja, de találhatunk a városban rendkívül szép hindu templomot, a tetején egy Siva-szoborral, valamint nem messze egy katolikus templomot is. A sri Shuka Foundation az ősi pálmalevél könyvek otthona. A legenda szerint négyezer évvel ezelőtt maga az isten diktálta a nagyszámú üzenetet bölcs emberek különböző csoportjainak. A bölcsek mindent pálmalevélre jegyeztek le, amelyeket ezután kisebb könyvekké fűztek össze.

A legendás történetnek megfelelően a világ különböző részeiből emberek érzkeznek majd, hogy az isteni üzenetekben részesüljenek. A könyveket az ember, születési helye és ideje szerint archiválták. Ha megtalálják a nekik szóló üzenetet az archivált anyagok között, akkor találkozót kérhetnek Sri Shuka Naditól, aki az olvasó vagy helyesebben a szöveg értelmezője. A legtöbb indiai szellemi tanító hitelesnek nyilvánította a kéziratokat. Napjainkban egyetlen probléma jelentkezhet csupán: a fordító pontatlansága. A pálmaleveleken készült ősi kézirat ugyanis szanszkrit nyelvű, és a múltban használt kifejezésmódok nem tükrözik a modern társadalmat.

Hogy könnyebben el tudjuk képzelni ezt a furcsa kéziratkönyvtárat, álljon itt egy konkrét példa a számos élettörténet közül:

"A pálmalevél szerint 32 éves koromban kapom meg ezt az információt. Tény,hogy éppen most töltöttem be a 32. életévemet. Máshol az olvasható, hogy húsz éves koromban nagyon sok minden megváltozik az életemben, messze költözöm az otthonomtól. Valójában ezek a változások 19 éves koromban játszódtak le.

A kézirat szerint előző életemben az ókori Egyiptomban éltem, és egy különleges iskola tanítványa voltam, asztrológiával és asztronómiával foglalkoztam. Ezt nem tudom, mindenesetre tény, hogy mindig vonzódtam az egyiptomi kultúrához.

Gyógyító mester vagyok, valamint a prána-enerigában is járatos, tanultam Tibetben, Japánban. Tény, hogy mindig közelinek éreztem magamhoz a buddhizmust, és számos mester tanítványának mondhatom magam, többek között a dalai lámának és Láma Ole Nydalnak is. Az utóbbi mestertől 2000-ben phowa beavatást kaptam.

A kézirat szerint meditációt oktatok, és különböző országokban meditációs központokat alakítok ki. Szép jövő elé nézek, ugyanis egyelőre csak terveim között szerepel, hogy pl. Spanyolországban. Olaszországban meditációs központot nyissak.

És most egy keveset a jövőről: a meditációval töltött évek eredményesek lesznek, és 41 éves koromban a harmadik szemem is megnyílik. Ekkortól a karma törvénye sem lesz rám hatással már. Több mint 80 éves koromig fogok élni, és az újjászületések sorozatában ez az utolsó állomásom. A személyes istenségem Durga, aki a hatalom és az erő istennője, és nagyon sokat segíthet a tantrikus tapasztalatok megélésében.

Ez volt az én személyes életem a pálmalevélre készült kézirat szerint, és talán világosabbá tette az elmémet."

 

(Forrás: Elixír, 172. szám, Gadol)

Szólj hozzá

önismeret gondolatok az életről